השר אריאל בביקורת חריפה: "לא השגנו דבר, אני לא חגגתי"

    על השמחה ב'בית היהודי' אמר אריאל, "יש כנראה משהו שאני לא יודע, אחרת אני לא מבין את זה. אני אומר את זה רק מניסיוני, יכול להיות שמשהו אחר שפנה לראש המל"ל - לא קיבל שירות. כשהיה צורך פניתי וקיבלתי", לדבריו, "אני לא הייתי בחגיגות ואני לא פרשן של חגיגות".
    דוד לזר No Comments on השר אריאל בביקורת חריפה: "לא השגנו דבר, אני לא חגגתי"

    השר אורי אריאל תקף הבוקר ברמזים עבים את העומד בראש מפלגתו – 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט ואמר כי לא הושג דבר בסיכום האחרון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו • "צריך שיהיה אמון עם נתניהו" • הראיון המלא

    צילום: Tomer Neuberg/FLASH90
    על השמחה ב'בית היהודי' אמר אריאל, "יש כנראה משהו שאני לא יודע, אחרת אני לא מבין את זה. אני אומר את זה רק מניסיוני, יכול להיות שמשהו אחר שפנה לראש המל"ל - לא קיבל שירות. כשהיה צורך פניתי וקיבלתי", לדבריו, "אני לא הייתי בחגיגות ואני לא פרשן של חגיגות".
    17:31
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on לאחר 'סערת מטולה'; גולדקנופף מתנצל: "שגיתי בלשוני"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר אורי אריאל תקף הבוקר (רביעי) ברמזים עבים את העומד בראש מפלגתו – 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט ואמר כי לא הושג דבר בסיכום האחרון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

    לדברי אריאל ב'מהדורת הבוקר' עם מרדכי לביא ב'קול חי', אין שום חידוש בסיכום שהביא שר בריאות יעקב ליצמן ושבעקבותיו בנט הסיר את דרישותיו, לדבריו, "ראש המל"ל היה גם מלכתחילה, הוא עומד תמיד לראשות השרים, אישית, מניסיוני – שוחחתי בעבר עם 3 מהם כשר ותמיד קיבלתי מענה, זה שירות שנמצא לטובת השרים, מניסיוני".

    על השמחה ב'בית היהודי' אמר אריאל, "יש כנראה משהו שאני לא יודע, אחרת אני לא מבין את זה. אני אומר את זה רק מניסיוני, יכול להיות שמשהו אחר שפנה לראש המל"ל – לא קיבל שירות. כשהיה צורך פניתי וקיבלתי", לדבריו, "אני לא הייתי בחגיגות ואני לא פרשן של חגיגות".

    "צריך שיהיה אמון בקבינט"

    בנוסף, השר אריאל שיגר ביקורת על התגרה בין בנט לנתניהו, "בדברים מהסוג הזה, הקבינט ביטחוני מדיני, צריך שיהיה אמון בין השרים לראש הממשלה, כמו שאין הדלפות, אבל כשאין אמון אתה יכול לכתוב 58 דפי פרוטוקול בהקבינט אבל לא יהיה שיתוף פעולה שם בקבינט. אנשים שאין להם אמון ואולי הרבה פחות מזה, סיכוי חלש שמה שיקרה בפרוטוקול – יקרה".

    לדבריו, "אתה והמאזינים שלך ישפטו והעובדות מול עינכם, תשאל עוד שרים האם ראש המל"ל לא ענה להם בעבר? חברים, יש עובדות שאי אפשר להתווכח איתן, לא הכל ספינים".

    "החגיגה הפוליטית – הייתה מוגזמת"

    אריאל סייג את דבריו ואמר כי "הגישה של בנט הייתה נכונה ב-100 אחוז, הוא ניסה כבר קודם לשנות ולתקן למען חיי חיילנו, נראה את התוצאה בהמשך, אולם בדרך הייתה חגיגה פוליטית שלדעתי הייתה מוגזמת, אבל זה מאחורינו".

    על שר הביטחון החדש אביגדור ליברמן אמר אריאל: "זו הזדמנות לאחל לו בהצלחה גדולה, הוא נמצא תחת מתקפה מדינית אישית וכללית והוא מנסה להיחלץ ממנה", הגיב אריאל על הדיבורים האחרונים של ליברמן בכל הקשור ל'שני עמים לשתי מדינות', "זה חבל ומיותר אני לא הייתי נוהג ככה. אבל הוא עדיף על המחנה הציוני".

    "'מילה זה מילה' זו הגזמה פראית"

    "את ליברמן אני מכיר 25 שנים גם כתושב נוקדים גם כמנכ"ל ממשלתי וגם כח"כ, 'מילה זה מילה' זו הגזמה פראית, אבל בהכרותיי את הרצוג ואותו – אני מעדיף את ליברמן", הוסיף.

    על התחושות שליברמן עם מפלגה קטנה קיבל יותר מ'הבית היהודי', אמר השר אריאל כי "אני חושב שמשרד החינוך זה מקום מאוד חשוב, הוא יוצר את דמותה של המדינה, יש לנו גם את משרד המשפטים שהוא בוודאי חשוב ומשפיע על כל אורחות חיינו מהבוקר ועד הבוקר שלמחרת. סך הכל מה שקיבלנו זה הישג, האם ליברמן זכה ליותר? מה זה משנה, אין אופציה לשנות את זה".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות